• Mancaruri care ingrasa fara sa ne dam seama. Unele dintre ele sunt folosite si in diete
• Caderea parului ar putea indica prezenta unor boli ascunse
• Cum iti faci acasa niste benzi pentru albirea dintilor
• Raport european: Apa imbuteliata in bidoane cu BPA nu prezinta niciun risc pentru sanatate
• Un aliment pe care il calcam in picioare: Descopera de ce stirul nu este bun doar pentru porci ci si pentru oameni
• Sa ne curatam rinichii cu otet de mere si miere!
• Remediu cu lamaie si rosie pentru atenuarea cearcanelor
• Cum sa scapi definitiv de suparatoarea transpiratie excesiva
• Supravietuirea pe termen lung in cancerul ovarian este posibila
• Cele mai bune alimente pentru pastrarea testosteronului in limite normale
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Vagin mai stramt? Iata ce solutii ai pentru a obtine ceea ce-ti doresti

 

Nasterea, inaintarea in varsta isi lasa amprenta asupra vaginului. Muschii vaginali se slabesc, iar asta duce la diminuarea placerii sexuale. Puteti sa verificati si singure diametrul vaginului. Incerca sa introduci trei degete inauntru, iar daca nu intampini nicio rezistenta, inseamna ca ai un vagin larg. De asemenea, poti sa introduci degetul aratator in vagin si sa incordezi muschii pelvini. Daca nu simti presiune in jur degetului probabil ca muschii respectivi sunt prea slabi, de unde si senzatia ca ai vaginul larg.


Nu trebuie sa va ingrijorati, deoarece exista exercitii speciale pentru tonifierea muschilor pelvieni. Iata ce puteti face pentru a obtine un vagin mai stramt:


1. Exercitii Keggel.
Mai intai localizeaza muschii cu pricina. Atunci cand urinezi opreste curgerea urinei, apoi las-o sa curga din nou. Muschii pe care i-ai folosit pentru asta, sunt exact cei pe care trebuie sa-i antrenezi, incordandu-i de zece ori in cate cinci reprize zilnic. S-ar putea sa dureze peste doua luni ca sa observi rezultatele, dar cu siguranta le vei observa.


2. Exercitii cu greutati
Pe langa exercitiile Keggel simple, poti incerca sa "te antrenezi" cu greutati. Greutatile vaginale, numite si conuri, au forma unui tampon intern si variaza ca greutate de la cinci grame pana la cateva zeci de grame. Incepi prin a-l introduce in vagin pe cel mai usor din set, iar cand il poti tine inauntru pe acesta, vei trece treptat la cele mai grele. De asemenea, poti folosi bilele vaginale, care se gasesc la orice sex shop si nu costa mai mult de 20 de lei. Chiar daca nu au greutati, pot fi utile la executarea exercitiilor Keggel.


3. Alete exercitii
Exista si alte exercitii fizice care iti pot face vaginul mai ingust. Stai intinsa pe spate si ridica pe rand cate un picior pana ajunge la 45 de grade. Astfel iti intaresti si abdomenul, dar si muschii pelvini.


Sursa: Unica 


Urmareste SANATATE.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau