• Cum se spala corect vaginul si zonele apropiate. Reguli elementare de igiena intima pe care nu toate femeile le stiu
• De cat calciu are nevoie organismul si care sunt cele mai bune surse de calciu
• FABULOS! Bautura pe care o servim cu totii in fiecare zi previne DEMENTA!
• Galbenelele - beneficii pentru piele si efecte secundare
• UIMITOR! Iata cate beneficii are sampania pentru sanatate
• INCREDIBIL! O femeie virgina a nascut. Cum a fost posibil acest lucru
• Legatura dintre vitamina D si somnolenta
• Ce pliculete sa aplici pe fata daca vrei sa scapi de cearcane
• Leacul natural pentru diabet si colesterol
• Beneficiile nestiute ale busuiocului pentru sanatate
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Simptomele carentei de sodiu in organism. Iata in ce alimente gasim cel mai mult sodiu

 

Doza zilnica recomandata: 2400 mg
Surse naturale: branza, majoritatea carnurilor – in special sunca si pastrama, cereale, paine, varza, lapte, sardine.
Ideal, in combinatie cu: calciu, potasiu, vitamina D
Simptome ale carentei de sodiu
: greata, varsaturi, oboseala, crampe abdominale, deshidratare, confuzie, depresie, ameteala, palpitatii, dureri de cap, afectarea gustului, presiune arteriala scazuta.
Simptome ale excesului de sodiu: edeme, presiune arteriala ridicata, carenta de potasiu, afectiuni ale rinichilor si ale ficatului.


 

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri