• Trei trucuri alimentare recomandate pentru diabetici
• Leac miraculos pentru cosuri
• Leac 100% natural pentru cuperoza
• Ce ne face mai rau, zaharul sau grasimea? Experiment socant
• 7 lucruri pe care oamenii sanatosi le fac in fiecare dimineata
• De ce martisorul este alb si rosu: ce simbolizeaza culorile
• Pliculetele de ceai folosite te scapa de afte, herpes si negi. Vezi 22 modalitati de reutilizare a ceaiului
• Cosuri, puncte negre? Iata ce poti folosi din bucataria ta pentru a scapa de ele!
• Cum alegi corect un sampon si balsam pentru par. 8 sfaturi de la hair-stylisti
• Leguma extrem de gustoasa, foarte buna pentru diabet, artrita reumatoidala sau afectiuni ale inimii
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Sfatul nutritionistului: Cum sa mancam sanatos si ieftin?

 

Multe persoane care doresc să slăbească invocă numeroase motive pentru a amâna dieta propriu-zisă, iar printre scuze se numără lipsa timpului şi, mai ales, bugetul redus.


Însă, dacă prima scuză este oarecum plauzibilă în condiţiile unui loc de muncă solicitant, în privinţa banilor trebuie vă spunem că există atâtea alimente sănătoase şi ieftine pe care le găseşti în această perioadă, încât cu maximum 15 lei, deci cam cât ar costa un pachet de ţigări, în caz că mai ai şi acest viciu, îţi asiguri cele 3 mese principale pe zi într-un mod cât se poate de sănătos.


Iată ce variante de mese cu buget redus ne recomandă dr. Luminiţa Florea, de la Centrul Pro-Vita:


Mic dejun sanatos si ieftin:


Varianta 1: un iaurt de băut 330 ml, max 3% grăsime cu 1 baton de cereale integrale cu/ fără fructe uscate.


Varianta 2: un pumn de oleaginoase (nuci, alune, migdale, fistic - la alegere sau amestecate = 25-30 grame) şi un fruct de sezon (o piersică mare/ 2 nectarine/ 3-4 caise/ 1 castronel mic( tip bol de cereale) de căpşuni, cireşe, zmeură sau vişine.


Varianta 3: o felie de pâine integrală sau cu seminţe - 25-30 grame cu o cutie de brânză de casă/ cottage cheese - 175-200 grame de max 5-6% grăsime sau un ou fiert.


Pranzul:


Varianta 1: 150 de grame de carne la grătar făcută acasă(pui, vită, porc) asezonată cu o salată de varză / ardei copţi/ de sezon asortată - roşii, castraveţi etc. - cam 250-300 grame şi 1 chiflă mică 30-40 grame.


Varianta de fuga: o porţie mare de oleaginoase - 50-60 de grame împreună cu un iaurt de băut simplu 330 ml max 3% grăsime.


Cina:


Varianta 1: o salată verde 200-300 grame cu o cutie mică de ton în apă sau suc propriu şi 2-3 linguri de porumb fiert.


Varianta 2: legume la grătar, de sezon: ciuperci, dovlecei, vinete, roşii, ceapă, cartofi noi (300-400 de grame) gratinate cu brânză telemea - o porţie mică 25-50 grame.


Varianta 3: un bol potrivit de supă cremă de broccoli / de roşii / de ciuperci / de morcov / mazăre / conopidă / linte.


Varianta 4: salată de sezon (300 - 400 grame): roşii , castraveşi, salată verde, ceapă, ardei gras etc. cu brânză telemea - o porţie mică 25-30 grame.


Urmareste SANATET.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau