• Un desert delicios si sanatos pentru zilele de post: gogosi cu gem
• Cel mai bun desert al verii
• Cand nu e bine sa folosesti anticonceptionale
• Cate calorii are o cafea in functie de sortiment
• Astazi intram in postul Adormirii Maicii Domnului: semnificatii si obiceiuri
• Cum sa faci sa te simti satul pentru mai mult timp
• Abuzul de alcool la varsta mijlocie dubleaza riscul de dementa
• Trucuri care te ajuta sa invingi starea de somnolenta de la serviciu
• VIDEO - Ce job are aceasta femeie: testeaza jucarii sexuale! Iata cat castiga!
• Cum te baga in spital alimentele sanatoase
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Sfatul medicului

 
 

Simptomele carentei de mangan in organism

Simptomele carentei de mangan in organism

Doza zilnica recomandata: 15-30 mg Surse naturale : ananas, tarate de grau, germeni de grau, nuci, caco, fructe de mare, produse lactate , mere, caise, avocado, banane, drojdie de bere, pepeni galbeni, grapefruit, zarzavaturi, piersici, smochine, somon, boabe de soia. Ideal, in combinatie cu: calciu, fier, complex de vitamine B, vitamina E. Simptome ale deficientei: Rar : arteroscleroza, confusie, tremur, nivel al colesterolului ridicat, vedere si auz afectate, iritatii ale pielii, iritabilitate, hipertensiune arteriala, afectiune pacreatica, transpiratie , ritm cardiac crescut, macinarea dintilor. Simptome ale excesului : in general, manganul e considerat netoxic. Inhalarea manganului industrial a fost corelata cu afectiuni psihiatrice .

citeste