• Ai degete mari, boante? Iata ce boala ascunde acest lucru!
• Cata apa trebuie sa bea o persoana, in functie de greutatea pe care o are
• De ce sughita oamenii si care sunt cele mai eficiente remedii naturale
• Dupa sapte ani de la moartea fostului sot, actorul Adrian Pintea, Lavinia Pintea are o noua relatie
• FOTO - Cum arata iubita lui Smiley. Artistul vorbeste in premiera despre partenera lui secreta
• De ce este MICUL DEJUN cea mai importanta masa a zilei. Vezi cat este de important pentru copii si adulti
• Un exemplu pentru fiecare dintre noi! Cum lupta aceasta tanara cu leucemia!
• Cum arata buricul ideal
• Cum a reusit o femeie sa slabeasca stand in picioare
• Efectele nestiute ale lipsei de apa din organismul uman
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Exercitii pentru fund, talie si coapse

 

Reshape legs advanced este un antrenament avansat pentru remodelarea accelerata a musculaturii picioarelor. Are rezultate foarte bune si se bucura de un succes considerabil printre persoanele care lucreaza in mod constant.

Cori Gramescu iti prezinta mai jos patru exercitii din acest antrenament pe care le puteti face foarte usor acasa, cu conditia sa va straduiti sa lucrati corect si in ritmul vostru. Ideal e sa lucrati in fata unei oglinzi si sa va urmariti forma de executie.

Kickbacks

Este cel mai bun exercitiu pentru bombarea feselor. Trebuie lucrat cu atentie, lent, cu tot corpul contractat, pentru a nu balansa bazinul si coloana lombara. Asezata pe palme si genunchi, cu palmele direct sub umar si genunchii perpendicular pe sol, incordeaza abdomenul si strange fesele.

Impinge piciorul spre tavan, cu genunchiul flexat la 90 de grade si ridica piciorul pana cand genunchiul ajunge la inaltimea bazinului. Revino lent la sol si repeta. Pentru a simti efectele acestui exercitiu, trebuie sa lucrezi cate patru seturi a cate zece repetari pentru fiecare picior in parte. Are efect de lifting la nivelul feselor.

Side lift

Este un exercitiu care modeleaza linia coapselor si a taliei, dar trebuie sa tii bazinul aliniat cu umerii si calcaiele. Pentru aceasta e important sa incordezi bine abdomenul, pentru a stabiliza aliniamentul trunchiului. Asezata pe laterala cu genunchii indoiti, palma sprijinita sub umar si cealalta asezata in talie, ca sa verifici ca mentii abdomenul incordat.

Urmareste sa ai calcaiele, palma de sprijin si bazinul in linie dreapta. Incordezi coapsele si fesele si ridici bazinul de la sol, pana cand formezi o linie dreapta de la calcaie la umar. Mentine trei secunde si cobori lent, apoi reiei miscarea pe aceeasi parte. Pentru eficienta maxima e bine sa lucrezi cate doua seturi a cate zece repetari pentru fiecare parte.

Back Lunges

Este un exercitiu complex pentru remodelarea coapselor si feselor, in care e bine sa te folosesti de step pentru mai multa stabilitate si siguranta. Pornesti cu picioarele flexate la 90 de grade, cu sprijin cu palmele pe step si spatele drept. Apoi rapid duci un picior in spate si cobori intr-o fandare lunga, tinand piciorul din spate perfect intins si trunchiul drept.

Mentine trei secunde, apoi revino rapid langa stepper. Pentru eficienta maxima e bine sa lucrezi trei seturi a cate zece repetari cu fiecare picior in parte, dar daca esti abia la inceput cu antrenamentele e indicat sa alternezi picioarele pentru a nu obosi excesiv.

Deep Squats

Si acest exercitiu se lucreaza tot cu ajutorul step-ului, iar miscarea este lenta si foarte controlata. Porneste cu picioarele departate de o parte si de alta a step-ului, genunchii intinsi, spatele drept si palmele sprijinite pe marginea stepperului.

Apoi indoaie lent genunchii si muta palmele pe cealalta margine a step-ului si intinde bine spatele. Mentine pozitia trei secunde si revino lent la aliniamentul initial. Pentru rezultate maxime executa patru seturi a cate 10 repetari. (sursa: ziare.com)

loading...

Video Stiri