• Cum se spala corect vaginul si zonele apropiate. Reguli elementare de igiena intima pe care nu toate femeile le stiu
• De cat calciu are nevoie organismul si care sunt cele mai bune surse de calciu
• FABULOS! Bautura pe care o servim cu totii in fiecare zi previne DEMENTA!
• Galbenelele - beneficii pentru piele si efecte secundare
• UIMITOR! Iata cate beneficii are sampania pentru sanatate
• INCREDIBIL! O femeie virgina a nascut. Cum a fost posibil acest lucru
• Legatura dintre vitamina D si somnolenta
• Ce pliculete sa aplici pe fata daca vrei sa scapi de cearcane
• Leacul natural pentru diabet si colesterol
• Beneficiile nestiute ale busuiocului pentru sanatate
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Evita aceste bauturi! Sunt periculoase pentru sanatate

 

Fie ca incerci sa slabesti, sa iti mentii greutatea sau pur si simplu vrei sa ai un stil de viata sanatos, este foarte important sa ai grija la bauturile pe care le consumi.


Iata care sunt cele mai nesanatoase dintre acestea, conform Swanson Vitamins:


Sucurile: majoritatea sunt pline de zahar, chiar daca pe eticheta acesta este mascat ptin tot felul de formulari care sa alunge eventuala banuiala.


Cafea cu frisca: aceasta poate sa contina pana la 800 de calorii si 170 de grame de zahar. Daca vrei sa alegi varianta mai slaba, pune in cafea lapte degresat si jumatate din zaharul pe care il folosesti in mod normal.


Apa cu diverse arome: alaturi de cateva vitamine, cele mai multe varietati de apa aromata au si foarte multi indulcitori artificiali. Apa simpla, plata, este cea mai fericita alegere.


Sucul carbogazos: acesta se afla in stransa legatura cu obezitatea, asa ca trebuie sa te feresti de el cat poti de mult.


Limonada: atat timp cat este cumparata direct pregatita, nu poti sa stii ce contine aceasta. Este posibil sa nu contina suc de lamaie, ci diverse alte substante artificiale. In plus, nivelul de zahar poate fi prea ridicat fata de cat ar trebui. Opteaza pentru limonada preparata de tine, in casa, eventual indulcita cu miere.


Bauturile pentru sportivi: electrolitii sunt buni atunci cand faci miscare, dar majoritatea acestor bauturi au foarte mult zahar si conservanti.


Bauturi energizante: acestea sunt bune cand esti obosit, dar au prea multa cafeina si zahar, iar efectul este de foarte scurta durata.
Ziare.com

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri