• Relaxeaza-o cu un masaj
• Urmareste-l in timp ce se masturbeaza cu un vagin artificial!
• Estetica genitala - o modalitate de infrumusetare a femeii
• Cand ne dam seama ca suferim de cancer de vezica urinara
• Combina actul sexual si masturbarea
• Harta zonelor erogene ale femeii
• Masti faciale bogate in vitamina C
• Cum tratam naturist gazele din stomac
• 4 alimente interzise bebelusilor
• 7 alimente care te ajuta sa ai oase mai puternice
Video Divertisment
Babuta Barfitoare

Dulciurile la micul dejun, secretul curelor de slabire

 

Un mic dejun care include "un rasfat dulce" contribuie la scaderea in greutate, sustin oamenii de stiinta, citati de Daily Mail.


O echipa de cercetatori de la Universitatea din Tel Aviv au ajuns la concluzia ca includerea intr-un mic dejun de 600 de calorii a unei portii de budinca, pe langa proteine si carbohidrati, are un rol benefic in procesul de slabire. In plus, ajuta la mentinerea greutatii.


Secretul acestei "diete" este consumul dulciurilor dimineata, cand metabolismul este ridicat.


Tendinta de a evita dulciurile in totalitate nu face decat sa produca dependenta fata de acest fel de produse. Includerea lor in micul dejun ajuta la controlul poftei de dulciuri pe tot parcursul zilei.


Timp de 32 de saptamani, cat a durat studiul, subiectii care au consumat dulciuri la micul dejun - fursecuri, prajituri sau ciocolata - au inregistrat o scadere in greutate mai mare decat cei care au evitat includerea lor in dieta.


Pe toata durata studiului, 193 de persoane diagnosticate cu obezitate au fost impartite in doua grupuri, avand o ratie identica de calorii: 1600 pentru barbati, 1400 pentru femei.  Primul grup a primit o dieta saraca in carbohidrati, care includea si un mic dejun de 300 de calorii. Al doilea grup a primit un mic dejun de 600 de calorii, bogat in proteine si carbohidrati, care includea, de fiecare data, si desert.


La jumatatea perioadei, subiectii din ambele grupuri au pierdut in jur de 15 kg, de persoana. In a doua jumatate a perioadei, insa, rezultatele au fost total diferite. Cei din grupul cu dieta saraca in carbohidrati s-au ingrasat aproximativ 10 kilograme, in timp ce subiectii din grupul care avea un mic dejun mai bogat au pierdut inca 6,5 kg.



Distribuie
Bookmark

Video Stiri