• 3 vitamine esentiale daca te confrunti cu balonarea
• 10 idei gresite despre diabet
• Masca cu turmeric pentru prevenirea si tratarea ridurilor
• Crema antirid facuta in casa e solutia pentru un ten mai tanar
• Masca pentru indepartarea punctelor negre
• Condimentul dulce picant care nu trebuie sa lipseasca din nicio casa
• Conservarea fructelor in suc propriu
• VIDEO: Cum faci casa luna cu zeama de lamaie: trucuri simple geniale
• Combinatia excelenta pentru scaderea colesterolului
• Este oficial: Telefoanele mobile cresc riscul de cancer. Cel mai mare studiu realizat vreodata confirma o ipoteza care circula de peste 30 de ani
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Dieta incredibila! Slabesti intr-o saptamana cat altii intr-o luna

 

Dieta de mai jos este recomandata de nutritionisti si va poate scapa de aproximativ cinci kilograme intr-o saptamana. Dieta suedeza se bazeaza pe terci din faina de hrisca, lapte cu continut redus de grasime, cartofi, fructe si legume si poti slabi cu ajutorul ei intre 3 si 5 kilograme intr-o saptamana.

Dieta suedeza detaliata pe zile :

Luni

Mic dejun: 1 pahar de lapte cu continut redus de grasime si terci din faina de hrisca.

Pranz: 100 g branza de vaca, salata de rosii, ceapa si piper verde si un pahar de lapte cald.

Cina: 3 cartofi copti, 200 g de sfecla de zahar la care se adauga smantana cu continut redus de grasime, 1 felie de paine neagra.

Vezi si: Topul carbohidratilor care te ajuta sa slabesti
 

Marti

Mic dejun: 1 pahar de lapte si terci din faina de hrisca.

Pranz: 250 g de peste fiert, 2 cartofi fierti, salata verde cu o lingurita de ulei vegetal.

Cina: 200 g de salata din varza alba si ceapa, la care adaugi o lingurita de ulei vegetal, 1 ou fiert, 1 pahar de lapte.

Miercuri

Mic dejun: 1 pahar de lapte, 60 g branza de vaci, 1 felie de paine neagra.

Pranz: 250 g pui la cuptor fara piele, 100 g de salata de legume la alegere, 1 pahar de suc natural de mere, scrie lyla.ro.

Cina: 150 g de piure de cartofi, 80 g de branza de vaci, 1 felie de paine neagra, un pahar cu lapte.

Joi

Mic dejun: 1 pahar cu suc natural de mere, 2 felii de paine prajita.

Pranz: 100 g de terci din faina de hrisca, la care adaugi o bucata mica de carne fiarta, 150-200 g de mere sau portocale.

Vezi si: Mananci la fiecare doua ore si slabesti
 

Cina: 100 g orez brun, 150 g de salata de rosii, ceapa si o lingurita de ulei vegetal, 1 pahar de lapte.

Vineri

Mic dejun: 1 pahar de iaurt cu continut redus de grasime, 1 portocala.

Pranz: o bucatica de pui fara piele, 100 g de cartofi fierti, o ceasca de ceai fara zahar.

Cina: 150 g capsuni sau portocale, 200 g din orice fruct la alegere(mere, pere, kiwi, prune etc), 1 pahar de suc natural de mere.

Sambata

Mic dejun: 1 pahar de lapte, 200 g de terci din faina de hrisca.

Pranz: 150 g de cartofi fierti, 150 g de carne fiarta, 1 mar, 1 portocala.

Cina: 100 g de orez brun, 200 g de salata din varza alba, castraveti, piper verde, ceapa si o lingurita de ulei vegetal.

Vezi si: Ceaiul verde te ajuta sa slabesti fara prea mult efort. Iata reteta
 

Duminica

Mic dejun: 1 pahar de lapte, 150 g de orez brun fiert.

Pranz: 200 g de peste fiert sau prajit, 100 g de cartofi fierti, 1 mar, 1 portocala, 1 ceasca de suc natural de portocale.

Cina: salata din legume la alegere, 1 felie de paine neagra, 1 mar, 1 pahar de suc natural de mere.

Este de asemenea recomandat sa bei un pahar mare de apa inaintea fiecarei mese.


Urmareste SANATATE.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net
PlayTech.ro

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau