• Baut cu moderatie, vinul rosu este sanatate curata
• Macesele, o sursa foarte buna de vitamine pentru organism
• Nutritionistii ne spun de ce trebuie sa evitam crenvurstii
• Cel mai bun ceai pentru diabetici
• In ce pozitie doarme cel mai bine o mamica in timpul sarcinii
• Cu cati barbati trebuie sa faca dragoste o femeie inainte de casatorie
• FOTOGRAFII INCENDIARE! Cum arata CEL MAI FRUMOS FUND in costum de baie
• VIDEO - Rasul face bine la sanatate! Iata o compilatie cu cele mai nebune 10 farse. Te straci de ras!
• EBOLA intra si in Europa! Un "caz suspect" de infectare cu virusul Ebola, detectat la Stockholm
• Cauze ale depresiei care pandesc la tot pasul, fara sa stim
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Dieta care trateaza bolile cardiovasculare si nu permite acumularea de kilograme

 

Dieta Ornish are la baza un regim alimentar care are si rolul de a trata bolile cardiovasculare. Creatorul acestei dieta, dr. Ornish, este renumit pentru contributia sa in tratarea problemelor arteriale.
Ideea de baza in acest regim este sa se consume alimente bogate in fibre, cu un continut scazut de grasimi. Aceste alimente ajuta la mentinerea sanatatii, dar nici nu permit acumularea de kilograme. Astfel, se vor obtine rezultatele dorite nu prin numararea numarului de calorii, ci prin alegerea atenta a alimentelor consumate. In dieta Ornish, doar 10% din calorii trebuie sa provina din grasimi.


Doctorul Ornish recomanda portiile mici, pentru ca senzatia de satietate sa se instaleze mai rapid. De asemenea, este recomandat si sportul. 30 de minute de exercitii fizice moderate in fiecare zi sau o ora de trei ori pe saptamana.


Dieta Ornish este bazata pe studii stiintifice, insa poate fi destul de greu de urmat deoarece este destul de stricta.


Alimente care sunt permise ori de cate ori intervine senzatia de foame:


- fasole si leguminoase


- fructe (oricare de la mere la pepene galben si de la zmeura la ananas)


- cereale


- legume


 


Alimente care trebuie consumate cu moderatie:


- lactatele degresate - laptele degresat, iaurtul degresat, branza fara grasimi, smantana cu un continut scazut de grasimi si albusurile de ou


- orice produse cu un continut scazut de grasimi sau degresate disponibile in comert (dar, totusi, care nu contin prea mult zahar).


 


Alimente care se vor evita:


- carnea de toate tipurile (indiferent ca este vorba de carne alba, de peste sau de pui). In cazul in care o persoana nu poate renunta la carne ar trebui, totusi sa consume cat mai putina posibil


- uleiuri si produse pe baza de grasimi (margarina, sosuri pentru salate)


- avocado


- masline


- nuci si seminte


- produse lactate (altele decat cele fara grasimi)


- zaharul si produsele care contin mult zahar (miere, melasa, sirop de porumb, fructoza)


- alcool


- orice preparat comercial care contine mai mult de doua grame de grasime per portie.


 

Articole despre: +dieta ornish +doctorul ornish
loading...

Video Stiri