News Flash:

Cum sa slabesti la picioare si la fund

3 Noiembrie 2013
8319 Vizualizari | 0 Comentarii

Majoritatea femeilor care tin o cura de slabire îsi doresc sa piarda kilograme de pe fund si picioare. Daca te numeri printre ele, iata ce ai de facut.


Majoritatea femeilor au silueta ginoida sau „de tip para” – coapse groase, fund mare, solduri late, dar talie subtire, brate subtiri, umeri îngusti. Nu e de mirare ca cele care tin diete ar vrea sa slabeasca în special de la talie în jos. Din pacate, silueta în forma de para slabeste mai greu si necesita eforturi mai mari.


Ce mananci ca sa slabesti la fund si la picioare
Ai nevoie de o dieta fara grasimi. Trebuie sa excluzi complet grasimile saturate – de exemplu lapte, smantana, carnede porc grasa, etc. In schimb ai voie sa consumi peste si sa pui în mancare uleiuri vegetale.


Sunt necesare proteinele de calitate, pe care le gasesti în leguminoase si carne slaba, dar si carbohidratii complecsi, care se gasesc în produsele din cereale integrale.


Ce poti sa mananci: legume, piept de pui, muschi de vita sau porc, peste de orice tip, paine integrala, paste integrale, orez brun, lactate cu 0% grasime, fasole, soia, nuci, alune, migdale. Ideal este sa nu combini la aceeasi masa proteinele si carbohidratii.


De evitat, pe langa grasimi, sunt produsele din faina alba si, desigur, dulciurile, prajelile si tot ce este bogat în calorii.


Ce sport sa faci ca sa slabesti la fund si la picioare
Din pacate, nu vei avea niciodata picioare subtiri de topmodel. Insa cu exercitiile potrivite poti sa ai picioare tonifiate, fund ferm si în general, forme feminine.


In primul rand trebuie sa pui la treaba muschii coapselor si ai feselor: fandari si genuflexiuni în fiecare zi.
In al doilea rand, ai nevoie de exercitii cardio, care „topesc” grasimile de pe tot corpul: alergare, înot, mers rapid, coarda. Cel mai eficient exercisiu pentru tine este mersul pe bicicleta, iar pentru rezultate spectaculoase, e bine sa alternezi vitezele: un minut la viteza maxima, doua minute la viteza moderata si apoi de la capat pana ajungi la cel putin 30 de minute.


 


picioare dieta
Distribuie:  
Incarc...

Libertatea.ro

Realitatea.net

Playtech.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2016 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2522 (s) | 35 queries | Mysql time :0.034351 (s)