• Ceaiuri de baut vara, care reduc transpiratia si te ajuta sa faci fata caniculei
• Dupa 20 de ani de studii, o cercetatoare a descoperit ce pericole ascund dietele Dukan si Atkins
• Femeia care nu imbatraneste: are 52 de ani, dar arata de 20
• Semnele acestea aparent banale va spun ca aveti probleme cu tiroida
• 6 motive intemeiate pentru a nu renunta la carbohidrati
• Cum sa-ti cureti colonul de toxine in 7 zile cu 3 ingrediente simple
• De ce este aloe vera o planta minune
• Sucul de legume care iti protejeaza inima
• Cel mai contaminat loc din baia ta nu este toaleta. Descopera unde se aduna cele mai multe bacterii
• 10 plante care stimuleaza secretia biliara
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Cum poti sa slabesti 20 kg in 3 luni! Ea a reusit, incearca si tu!

 

Ma numesc Alexandra Placinta, sunt din Piatra Neamt si va scriu pentru a va impartasi povestea mea. Am 1,68 m inaltime si aveam 87 de kilograme. Inca de mica am avut probleme cu greutatea si toata lumea facea glume pe seama mea, pana cand, acum o jumatate de an, am luat decizia ca trebuie sa fac o schimbare.


In trecut am mai avut tentative de a incerca sa slabesc, dar din pacate au esuat. Acum parca am renascut! Ma simt extraordinar! Am slabit 20 de kilograme in 3 luni si totul parca este o poveste. Nu imi vine sa cred nici acum... pare imposibil si in acelasi timp incredibil. Intre timp am mai slabit, iar acum am 64 de kilograme.
Sa va povestesc mai multe despre programul meu.. Cel mai important este ca trebuie sa fii sigur de ceea ce vrei sa faci!


Iata meniul meu pe o zi:
Dimineata:
cereale integrale (30 g) cu iaurt degresat (200 ml) sauo banana cu 100 g de branza de vacuta slaba sau un baton de cereale cu un iaurt sau un pahar de lapte (200 ml).
Pranz: salata de cruditati din 200 g varza sau ridichi, andive, salata verde, castraveti, rosii, ardei gras, 100 g piept de pui cu o lingurita de ulei, lamaie, otet. Salata poate fi inlocuita cu 1-2 farfurii de supa din aceleasi legume si in aceleasi cantitati ca salatele, dar se pot adauga loboda, spanac, dovlecei, conopida si carne de pui sau vacuta.
Cina: 100 g carne slaba sau 150 g peste slab cu legume, un fruct si un iaurt degresat (ultima masa va fi la ora 18:00).


Nu uitati ca trebuie sa va hidratati corect (minimum 2 l de apa/zi) si sa faceti cat mai multa miscare! Si tineti minte: oamenii puternici pot face schimbari! Si tu esti unul dintre ei!


 


Urmareste SANATATE.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau