• Cele mai frecvente cauze ale cancerului pancreatic
• FOTO ULUITOR! Asa arata picioarele unui ciclist dupa mai multe ore de pedalat in Turul Frantei
• Pune-ti mintea la contributie!
• Metoda inedita prin care Rona Hartner a slabit 12 kilograme
• Leacuri din matase de porumb si macese pentru infectiile urinare
• Ce trebuie sa bei daca esti balonata la stomac
• Cum sa iti ingrijesti picioarele in zilele calduroase
• Beneficiile nestiute ale berii
• Cum sa gatesti ca sa nu pierzi vitaminele
• Beneficiile nestiute ale consumului de mure
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Cum poti sa slabesti 20 kg in 3 luni! Ea a reusit, incearca si tu!

 

Ma numesc Alexandra Placinta, sunt din Piatra Neamt si va scriu pentru a va impartasi povestea mea. Am 1,68 m inaltime si aveam 87 de kilograme. Inca de mica am avut probleme cu greutatea si toata lumea facea glume pe seama mea, pana cand, acum o jumatate de an, am luat decizia ca trebuie sa fac o schimbare.


In trecut am mai avut tentative de a incerca sa slabesc, dar din pacate au esuat. Acum parca am renascut! Ma simt extraordinar! Am slabit 20 de kilograme in 3 luni si totul parca este o poveste. Nu imi vine sa cred nici acum... pare imposibil si in acelasi timp incredibil. Intre timp am mai slabit, iar acum am 64 de kilograme.
Sa va povestesc mai multe despre programul meu.. Cel mai important este ca trebuie sa fii sigur de ceea ce vrei sa faci!


Iata meniul meu pe o zi:
Dimineata:
cereale integrale (30 g) cu iaurt degresat (200 ml) sauo banana cu 100 g de branza de vacuta slaba sau un baton de cereale cu un iaurt sau un pahar de lapte (200 ml).
Pranz: salata de cruditati din 200 g varza sau ridichi, andive, salata verde, castraveti, rosii, ardei gras, 100 g piept de pui cu o lingurita de ulei, lamaie, otet. Salata poate fi inlocuita cu 1-2 farfurii de supa din aceleasi legume si in aceleasi cantitati ca salatele, dar se pot adauga loboda, spanac, dovlecei, conopida si carne de pui sau vacuta.
Cina: 100 g carne slaba sau 150 g peste slab cu legume, un fruct si un iaurt degresat (ultima masa va fi la ora 18:00).


Nu uitati ca trebuie sa va hidratati corect (minimum 2 l de apa/zi) si sa faceti cat mai multa miscare! Si tineti minte: oamenii puternici pot face schimbari! Si tu esti unul dintre ei!


 

loading...

Video Stiri