• Cum folosesc vedetele de la Hollywood uleiul de cocos
• Este bine sa il ai in casa. Poate distruge pana la 97% din celulele canceroase pulmonare
• Cum te ajuta un ou crud consumat pe stomacul gol
• Consumul acestor alimente ar putea reduce riscul de cancer de san
• Gestul prin care ii provoci tulburari psihologice pe termen lung copilului tau
• Specialistii Ropharma te sfatuiesc - Cum reduci efectele cauzate de intoleranta la lactoza
• Sursa de fier sau de toxine? Iata ce spune nutrionistul despre ficatul de pui
• Cum poti pastra avocado proaspat timp de 6 luni
• De ce vara ne apar mai multe cosuri
• Sucul de lamaie atenueaza celulita. Iata cum se tine cura
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Cea mai sanatoasa alegere in post: bulgurul

 

Bulgurul contine 18,5% carbohidrati, care contribuie la reglarea naturala a greutatii si de asemenea 4,5 % fibre, care sunt implicate in prevenirea constipatiei. Minerale esentiale, precum magneziul, fierul sau potasiu, sunt de trei ori mai multe in bulgur, decat in paste si orezul alb, asigurand o buna functionare a organismului. Sunt prezente vitaminele B6 si B9, avand rol important in metabolizarea alimentelor si prevenirea scaderii nivelului de homocisteina, un aminoacid care protejeaz vasele de sange.

O reteta simpla si foarte sanatoasa cu bulgur
 

Consumul de bulgurul prezinta un risc mai mic de dezvoltarea maladiilor cardiovasculare, contribuie la prevenirea cancerului si la cresterea viteza tranzitului in mod natural.

Bulgurul este un ingredient ce se gateste similar cu orezul sau cuscusul, dar are valori nutritionale mai mari. Este cunoscut in special ca ingredient in tabouleh (salata libaneza de patrunjel cu rosii si bulgur). Pentru 2 portii de tabouleh sunt necesare: 100 g bulgur (jumatate de cana); o cana apa (sau suc de rosii); patru legaturi de patrunjel; o ceapa; o lamaie; rosii cherry; frunze de menta; sare; piper; ulei de masline.

La ce este bun bulgurul
 

Ingrediente necesare pentru salata tabbouleh, care poate fi, fara doar si pote, cea mai buna alegere pentru masa de pranz, in post: 2 legaturi mari de patrunjel, 200 gr rosii, o legatura de ceapa verde, o cana de bulgur, 1/2 castravete, cateva frunze de menta proaspata, zeama de la o lamaie, 3 linguri de ulei de masline, sare si piper dupa preferinta.

Tocati marunt patrunjel, ceapa verde, si frunzele de menta. Rosiile si castravetele tocati-l in cubulete. Intr-un bol, puneti bulgurul fiert, adaugati toate ingredientele tocate, ulei, zeama de lamaie, asezonati cu sare si piper si amestecati totul. Veti obtine o salata colorata si foarte hranitoare.


Urmareste SANATATE.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net
PlayTech.ro

Video Stiri