• Puterea naturii intr-o singura planta: Aloe vera
• UIMITOAREA cura cu zeama de varza. Iata cate kilograme dai jos intr-un timp scurt
• DIETA INCREDIBILA! Cum poti slabi aproape 10 kilograme in doua saptamani
• Tine o cura cu morcovi si vei vedea efectele!
• Obiceiuri zilnice care favorizeaza hemoroizii
• De ce apar chisturile mamare, care sunt simptomele si cum se trateaza
• Doua supe delicioase pentru Postul Craciunului
• Care este cel mai potrivit moment pentru un control ginecologic amplu si in ce consta examinarea
• Siropul de patlagina, excelent leac pentru bronsite acute si cronice cu expectoratie vascoasa
• Beneficiile uimitoare ale alifiei de arnica
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

7 fructe recomandate diabeticilor

 

Bolnavii de diabet au numeroase restrictii la mancare, inclusiv la fructe. Potrivit Asociatiei Americane a Diabetului, fructele sunt bogate in vitamine, minerale si fibre si pot fi incluse in dieta bolnavilor cu o conditie: sa fie consumate in stare proaspata si in portii mici. Iata cateva fructe recomandate diabeticilor, potrivit Every Day Health:


1. Fructe de padure
Afinele, capsunile sau orice alt tip de fructe de padure sunt foarte bune pentru diabetici deoarece, conform Asociatiei Americane a Diabetului, sunt bogate in antioxidanti, vitamine, fibre si au un continut redus de carbohidrati. Trei sferturi de ceasca de afine proaspete are 62 de calorii si 16 grame de carbohidrati.

Poti combina fructele de padure cu iaurt degresat, pentru a-ti face un fel de parfe, ideal pentru micul dejun - un strat de fructe, unul de iaurt, unul de fructe, unul de iaurt.

2. Cirese
Si acestea au putini carbohidrati si un indice glicemic scazut, putand fi incluse in dietadiabeticilor. 12 cirese au circa 60 de calorii si 14 grame de carbohidrati. Ciresele sunt bogate in antioxidanti, acestia putand lupta impotriva bolilor de inima, a cancerului si a altor afectiuni.

De preferat este sa fie consumate proaspete sau congelate, insa, daca alegi si varianta uscata, asigura-te ca nu contin adaos de zahar citind atent ingredientele.

3. Piersici
Acestea contin vitaminele A si C, potasiu si fibre. Sunt delicioase proaspete, dar pot fi puse si inceai rece, pentru a da mai multa savoare acestuia. Daca vrei sa iti faci un cocteil, paseaza felii de piersica si amesteca piureul cu gheata zdrobita, si putina scortisoara.

4. Caise
O caisa are doar 17 calorii si 4 grame de carbohidrati. Patru caise proaspete inseamna o portie si ofera mai mult de 70% din necesarul zilnic de vitamina A. In plus, aceste fructe sunt o buna sursa de fibre.

5. Mere
Un mar mic reprezinta o alegere excelenta in ceea ce priveste fructele, cu doar 54 de calorii si 14 grame de carbohidrati. Merele contin de asemenea fibre si sunt o sursa buna de vitamina C si potasiu. Nu le decoji insa - coaja este plina de antioxidanti.

6. Portocale
Daca mananci o portocala oferi organismul aproximativ intreaga cantitate de vitamina C de care are nevoie intr-o zi. Contine numai 15 grame de carbohidrati si 62 de calorii.

Portocalele au totodata si folati si potasiu, care pot ajuta la mentinerea unei tensiuni arteriale stabile. De asemenea, diabeticii pot consuma si alte citrice, cum ar fi grepfruturile.

7. Kiwi
Acesta este o buna sursa de potasiu, fibre si vitamina C. Un kiwi mare are aproximativ 56 de calorii si 13 grame de carbohidrati. Aceste fructe sunt disponibile tot anul si pot fi tinute in frigider pana la trei saptamani. 



Articole despre: +cirese +piersici +caise +mere +portocale +kiwi
loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau