• Bolile care se agraveaza cand se raceste vremea
• Iata care va fi alimentul viitorului!
• Medic specialist: Ejacularea precoce este o boala, o suferinta a barbatului
• Cum poti detoxifia ficatul intr-o singura zi
• Sfatul ginecologului: De ce apare sangerarea dupa primul contact sexual
• Cum poti depista rapid, acasa, daca ai infectie urinara
• Dieta recomandata persoanelor cu gastrita. Ce alimente sunt INTERZISE
• Masca cu gutui pentru riduri
• Leacurile bunicii pentru viermisori, oxiuri sau giardia
• Ceaiul de patlagina, foarte bun pentru raceli, bronsite cronice, astm bronsic, ulcer gastroduodenal, laringite, traheite, ulcer varicos, tuse, conjunctivite si diaree
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

3 efecte negative ale stresului in timpul sarcinii. Vezi si cum poti reduce stresul

 

In viata oricarei gravide apar si momente de stres, si acesta poate fi periculos pentru dezvoltarea normala a fatului, cand starea de incordare devine cronica. Iata care sunt efectele negative ale stresului in timpul sarcinii:


1. Creste riscul de avort spontan sau nastere premature.


2. Favorizeaza preeclampsia, anxietatea cronica si insomnia.


3. Afecteaza si sanatatea fatului, care la nastere poate fi subponderal, iar mai tarziu se poate confrunta el insusi cu probleme emotionale.


4. Stresul emotional din timpul sarcinii te poate afecta si dupa nastere, fapt ce in majoritatea cazurilor conduce la stari accentuate de depresie postnatala.

5 cauze ale stresului in sarcina 


Sfaturi pentru gravide
1. Nu uita ca lupta in doi mereu e mai usoara, de aceea trebuie sa il lasi pe partenerul tau de viata sa iti fie alaturi, sa ii vorbesti despre lucrurile care te framanta, astfel incat sa gasiti rezolvari impreuna.


2. Odihneste-te. Cel putin opt ore de somn pe noapte si doua, trei ore de odihna in timpul zilei vor face minuni pentru starea ta de spirit.


3. In cazul in care stresul iti provoaca insomnii, bea inainte de culcare ceai de tei cu busuioc, mananca cu cel putin doua ore inainte de culcare si evita sursele de zgomot si lumina cu o ora inainte de a adormi.


4. Mananca sanatos. In timpul sarcinii, un regim alimentar echilibrat, bazat pe fructe si legume proaspete, lactate, peste si carne alba iti va oferi nutrientii de care atat tu, cat si copilul tau aveti nevoie, energie, iar organismul tau va avea o stare generala de bine.


5. Fa sport. Exercitiile fizice regulate sunt o modalitate excelenta prin care organismul tau se poate relaxa, scapand astfel de energiile negative. In plus, exercitiile fizice constante iti vor antrena organismul pentru efort fizic, astfel incat travaliul nu iti va mai parea un chin. Alege sa faci miscare in aer liber, deoarece in acest mod muschii si creierul se vor oxigena mai usor, iar tu te vei simti plina de energie si buna dispozitie.


6. Evita situatiile si oamenii care au tendinta sa iti provoace stari de incordare.


7. Masajul si baile cu uleiuri esentiale sunt la fel de indicate in combaterea stresului din timpul sarcinii. Apeleaza la acestea de fiecare data cand simti nevoia si vei observa o ameliorare semnificativa a starii de incordare.


8. Evita tigarile, alcoolul si cafeaua, deoarece acestea nu vor face decat sa amplifice starea generala de agitatie si vor afecta atat sanatatea ta, cat si pe cea a fatului.


9. Petrece timp cu cei dragi, discuta cu ei despre ce ti se intampla, despre nelinistile tale legate de sarcina, deoarece astfel tensiunea emotionala pe care o resimti se va diminua considerabil, iar tu nu te vei simti singura in aceasta situatie delicata.


10. Pastreaza o atitudine pozitiva si incearca sa intelegi ca ingrijorarea excesiva nu va rezolva problemele care te nelinistesc, dimpotriva, le va accentua. In loc sa iti faci griji, citeste o carte, documenteaza-te despre ce inseamna sa fii mamica, mergi la cumparaturi, fa-ti timp pentru lucrurile pe care in mod normal le neglijezi, din cauza lipsei de timp. 



loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri