• Ingrijiri Medicale Paliative la ELYTIS Hospital - VIDEO
• Un alt efect negativ al consumului de zahar
• Consumul de paducel regleaza tensiunea arteriala. Iata si alte beneficii pentru organism
• Beneficii nestiute ale semintelor de dovleac pentru sanatate
• Sarea de mare, un leac miraculos: curata sangele, bun pentru tratarea diabetului, controleaza tensiunea arteriala si functionarea defectuoasa a inimii
• Totul despre boala limbii albastre: Cum se manifesta, cum se transmite si ce pericole prezinta
• Leacuri cu propolis pentru acneea, urticarie, herpes, abcese si alte boli
• Chefirul vindeca sindromul de oboseala cronica, boala Crohn si chiar are efect de tonifiere. Vezi si alte beneficii
• Alimente recomandate in perioada menstruatiei
• Dieta care ii ajuta pe barbati sa-si dezvolte musculatura
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

23 de sfaturi pentru a avea un organism sanatos (I)

 

In ziua de azi cand stam mai mult timp tintuiti intr-un scaun de birou, gasim tot felul de scuze pentru a scapa de sport sau alte activitati solicitante, fara sa ne gandim la sanatatea noastra pe termen lung. Totusi, daca dorim sa avem un organism cat mai sanatos, trebuie sa incepem sa avem grija la ceea ce mancam, la cat muncim si sa facem cat mai mult sport.


Inainte de apusul soarelui poti face o plimbare prin parc de aproximativ 30 de minute, te sfatuieste How Stuff Works. Astfel, vei arde 1.500 de calorii pe saptamana, adica 78.000 de calorii pe an. De asemenea, aceasta plimbare iti face bine la inima si plamani, dar iti pune in miscare si muschii molesiti de statul la calculator. Iata cateva sfaturi pentru a avea un organism sanatos:

1. Organizeaza activitati sportive in familie.
Puteti iesi intr-un parc de langa casa si sa jucati bachet sau puteti organiza o miniexcursie si sa urcati pe munte. In acest fel vei fi mai aproape de familia ta si vei avea parte de o portie de sanatate.


2. Cumpara-ti o coarda si stabileste-ti un program de zece minute pe zi in care sa sari.
Dupa ceva timp vei observa cum grasimea se topeste de la sine. Nu iti face placere sa faci exercitii singur si cunosti pe cineva care se afla in aceeasi situatie? Perfect. Propune-i sa va antrenati impreuna. In acest fel nu te vei plictisi si o sa te simti mai motivat. 

3. Fa exercitii in apa
Intereseaza-te daca pe langa locuinta ta exista o piscina unde iti poti face abonament. Inotul va elimina stresul si te va face sa te simti mult mai in forma. 


4. Atunci cand esti la birou nu trebuie sa uiti de sanatatea ta
Din cand in cand ia o pauza de cateva minute si fa o plimbare. Cand stai pe scaun opreste-te din munca si intinde-te. Este putin cam rusinos, insa este foarte sanatos. 


5. Mananca mai des, dar mai putin.
Este mult mai bine daca vei manca cate putin de sase ori pe zi, decat daca mananci de trei ori, insa foarte mult. Portiile mici sunt foarte importante atunci cand urmezi un regim alimentar echilibrat.


6. Bea cat mai multe lichide.
Opteaza pentru cat mai multa apa si fereste-te de cafea sau sucuri, acestea au foarte multe calorii. 


7. Nu iti polua corpul.
Evita pe cat de mult poti tutunul, alcoolul si drogurile. Sunt foarte daunatoarea pentru sanatatea si nu te ajuta nici in lupta contra kilogramelor in plus. 


8. Intotdeauna mananca cat mai consistent la micul dejun.
Unii oameni cred ca daca sar peste micul dejun vor slabi, insa se inseala. Mai multe studii recente au demonstrat ca persoanele care au acest obicei prezinta un risc marit de a deveni obezi.


9. Gateste cat mai sanatos.
Renunta la prajeli si treci pe gratar.


10. Bucura-te de fiecare bucatatica de mancare.
Daca vei mesteca cat mai lent, vei percepe in mod diferit gustul mancarii si vei avea un stomac mai sanatos. 


11. Incepe ziua cat mai de dimineata.
Daca te vei trezi cat mai de dimineata te vei simti plin de energie si vei avea timp de cat mai multe activitati. 


12. Atunci cand mergi la plaja nu uita protectia solara.
Expunerea la soare creste riscul aparitiei cancerului de piele. 




loading...

Video Stiri